sobota, 1 października 2011

Zamość

Odbiegam troszeczkę od tematu mojej wioski, ale to z bardzo ważnego powodu. W czwartek wróciłam z wycieczki integracyjnej (chciałabym w tym miejscu pozdrowić serdecznie moją najwspanialszą rodzinkę Twardych i van Twardych). Byliśmy chyba w najpiękniejszym mieście w Polsce, a przynajmniej na Starym Mieście. Bardzo mi się podobało i dlatego zrobiłam parę pięknych zdjęć. Widać na nich kamieniczki oraz ratusz.












Zamość to bardzo interesujące miejsce o ciekawej historii. Dziękuję naszej Pani, że wybrała tak piękne miejsce na naszą wycieczkę. A to nie koniec, bo mieszkaliśmy na Roztoczu! Ciąg dalszy nastąpi... <3 Pozdrawiam wszystkich gości.

5 komentarzy:

  1. Olu cieszę się, że w nowej szkole dobrze się czujesz. Roztocze to piękne miejsce, byłam tam kiedyś i też się zachwyciłam. Pozdrawiam Cię cieplutko. Pani Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamość to piękne miasto i widać to na tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamość jest ślicznym miastem, ale zobaczysz z pewnością w swoim życiu jeszcze piękniejsze. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, dziękuję Ci bardzo za odwiedziny na blogu. mam nadzieję, ze znajdziesz troszkę czasu kiedyś żeby wpaść do mnie do szkoły. Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sie do tego zabieram Pani Aniu! Tylko niestety braknie mi czasu, ciągle jakieś sprawdziany i kartkówki. A bloga odwiedzam regularnie! <3

    OdpowiedzUsuń